کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 105 sa1ar


کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. در واقع ما در اینجا چند تا سایت داریم که هر کدام به ازای کار برای آنها مقداری ارز دیجیتالی به شما پرداخت می کنند. ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش کوین و بیت کوین کش از سوی این سایت ها پرداخت می شود. 

 
اما برای دریافت هر کدام از این ارزها و واریز آن به والت اصلی یا همان کیف پولتان به یک واسطه نیاز است. در واقع مستقیما هر کدام از ارزها می توانند به حساب اصلی شما واریز شوند ولی در اینصورت شما مدت زیادی طول خواهد کشید که موجودی تان به سقف برداشت مورد نظر برسد. اما با وجود یک واسطه مثل کوین پات این کار آسان خواهد شد، زیرا دریافتی شما از هر کدام از سایتها مستقیما به آن واریز می شوند و با جمع آنها زودتر به سقف برداشت می رسید. در تصویر زیر شما می توانید نمایی از عملکرد کوین پات و سایت هایی که با آن کار می کنند را ببینید.

آموزش ثبت نام در سایت Coinpot :

ابتدا برای ورود بر روی لینک زیر کلیک کنید

کلیک کنید 

 

بعد از ورود وارد صفحه ی زیر میشوید :


 

بعد از ورود طبق عکس بر روی گزینه ی Register کلیک کنید . ( از گزینه ی Sign in بعد از ثبت نام برای ورود به پنل کاربری استفاده میشود . )

بعد از کلیک وارد فرم ثبت خواهید شد :


 

طبق عکس ایمیل , رمز عبور و تکرار رمز عبور را وارد کنید و طبق فلش ها تیک مربع ها را بزنید . و بعد از کامل کردن فرم بر روی گزینه ” Register ” کلیک کنید تا ثبت نام کامل شود . ( ایمیل و رمز عبور خود را در یک جای امن نگهداری کنید چون برای ورود به پنل کاربری باید از ایمیل و رمز عبور استفاده شود .

اگر همه ی کار ها را درست انجام داده باشید یک پیام حاوی لینک فعال سازی برای ایمیل شما ارسال میشود بعد از باز کردن لینک اکانت شما تایید خواهد شد و میتونید از گزینه ی ورود یا ” Sign in ” در صفحه ی اول سایت کوین پوت وارد پنل کاربری بشید . برای ورود لازم است ایمیل و رمز عبور خود را در صفحه ی ورود وارد کنید .

( در صفحه ی ورود به جز ایمیل و رمز عبور برای ورود یک فیلد دیگر به نام ” 2FA Code ” میباشد که آن را لازم نیست پر کنید . )

بعد از ورود به پنل کاربری وارد صفحه ی زیر میشوید :


 

 

در این صفحه شما میزان موجودی پولهای خود را مشاهده میکنید که بیت کوین (Bitcoin Core) یکی از آنها میباشد .

به فلش ها توجه کنید . فلش اول منوی کشویی را باز میکند که گزینه هایی باز میشود . وارد هرکدام شوید موجودی شما و … درباره آن پول را نمایش میدهد .

با کلیک بر روی فلش دوم منوی کشویی باز میشود به شکل زیر :



بعد از باز شدن منوی کشویی طبق عکس گزینه هایی موجود هستند که به ترتیب شماره بندی در عکس برای شما آنها را توضیح میدهم :

1 – Deposit Bitcoin core : این گزینه برای واریز بیت کوین از حساب شما به این سایت هستش .

2 – Withdraw bitcoin core : این گزینه برای برداشت بیت کوین های جمع آوری شده شما میباشد و میتوانید از این گزینه بیت کوین های خود را به کیف پولتون انتقال بدید .

3 – Convert Bitcoin core to … : این گزینه برای تبدیل بیت کوین های شما به پول های دیگر میباشد . ( زیاد گزینه مهمی نمیباشد . )

4 – Mine Bitcoin Core… : این گزینه برای استخراج بیت کوین میباشد . ( از طریق این گزینه می توانید بیت کوین استخراج کنید که حتما پیشنهاد می کنیم از این گزینه استفاده کنید . )

5 – میزان موجودی بیت کوین شما را نشون میدهد .

 

 

 

 

حالا قسمت کسب درامد شما شروع می شه

 

برای شروع بر روی تک تک لینک ها کلیک کنید و ادر ایمیلی که در بالا برای ثبت نام زدین رو وارد کنین

 

 

1 . ***برای کسب داج کوین کلیک کنید ****

 

 

 

  **********************************************


 

2 . *** برای کسب لایت کوین کلیک کنید ***

 

************************************************


 

3 . ***  برای کسب بیت کوین کور کلیک کنید ***

 

************************************************


 

4 . *** برای کسب دش کوین کلیک کنید ***

 

پاداش های اضافی و نحوه برداشت

علاوه بر مقدار کوینهای رایگانی که هر چند دقیقه در این سایتها میگرید ، پاداشها و چوایز دیگری نیز به شما داده میشه که شامل

۱- پاداش وفاداری : در هر پنج سایت بالا اگر شما روزی حداقل ۱ بار دکمه claim را در هر سایت بزنید ، این پاداش به شما تعلق میگیره ، به این صورت که هر روز یک درصد به مبالغی که رایگان بدست آورده اید اضافه میشود ، یعنی اگر هر روز در هر سایت یک بار claim را بزنید بعد از ۳ ماه مقدار رایگانی که بدست آورده اید دو برابر میشود ، توجه کنید این پاداش اضافه بر مقداری است که رایگان بدست آورده اید .

۲- پاداش زیرمجموعه : اگر زیرمجموعه فعال داشته باشید (یعنی زیرمجموعه شما در ۳ روز گذشته یکبار claim کرده باشد) ، به امتیاز شما در هر باری که در سایت claim میکنید اضافه میشود

۳- پاداش رازآلود یا اسرارآمیز : این پاداش همانطور که از نامش پیداست معماگونه است و میتواند تا ۱۰۰ درصد به هر بار claim شما اضافه کند و بیشتر حالت شانسی دارد

۴- پاداش استخراج : این پاداش اگر قسمت mining را روشن کرده باشید ، بسته به قدرت cpu شما ، میتوانید تا صد درصد به هر claim شما اضافه کند

 

 

 

از این سایت هم مطمعن باشید 6 سال هست مدام پرداختی داره 

 

نکته مهم : مجموعه میلیونر ایرانی مسولیتی در سود و زیان شما ندارد و صرفا اطلاع رسانی 

می کنیم.


بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


[center][url=https://freebitco.in/?r=780854][b][size=15pt][color=red]Win Free Bitcoins every hour! - [/color][color=green]www.freebitco.in[/color][/size][/b][/url][/center]